اقام قسم التواصل الاجاماعي بعمل ثالث محاضره في مدرسه النوار بنت مالك ثانويه بنات في يوم الثلاثاء الموفق ١٥/٣/٢٠١٦ تحت عنوان فن التعامل مع الاخرين للدكتور محمد الغريب وتم توزيع اهداءات وهدايا للفائزات من الطالبات وتم تكريم ناظره المدرسه